چرا بهتر است وکیل ملکی داشته باشیم؟
وکیل ملک خونه زمین وکیل دادگستری - موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان - وکیل دعاوی ملکی داود حسنوند 09121404305

چرا بهتر است وکیل ملکی داشته باشیم؟

دو شنبه 22 دی 1399
22:46
وکیل ملکی 09121404305

طرح دعوای خلع ید یکی دیگر از انواع خدمات مشاوره حقوقی محسوب می شود که دراین حالت شخص متصرف بعداز تمام شدن مدت قرارداد ملک را تخلیه نمی کند و اقدام به تصرف غیرقانونی آن می نماید.در اینصورت مالک از مستاجر جهت تصرف غیرقانونی ملک خود شکایت می کند.

همچنین دربسیاری موارد فروشنده از انتقال سند رسمی به خریدار به دلایل مختلفی خودداری میکند و تنها با یک مبایعه نامه که سند عادی و بی ارزش است معامله را انجام می دهد.از این رو در طرح دعوای الزام به تنظیم سند رسمی خدمات مشاور حقوقی ملکی که به وادار کردن فروشنده برای تنظیم و انتقال سند منوط میشود. انتقال رسمی سند از طرف فروشنده به خریدار انجام می شود و از این طریق مشکلات خریدار و فروشنده به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

ولی بهتر هست حتی برای یکبار هم از وکیل ملکی مشاوره بخواخید تا آنها شمارا به بهترین نحوه راهنمایی کنن.به صورت کلی زمانی که افراد از مشاوره حقوقی ملکی یا وکیل بهره و کمک می گیرند با خیال آسوده می توانند به انجام معاملات بپردازند وآن را به بهترین نحو انجام دهند. و به جرات می توان گفت مشاور حقوقی اولین و مهمترین ابزار برای رهایی و دوری از مشکلات حقوقی و تضمین کننده صحت قراردادهای ملکی به شمار می آید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: